luni, 21 decembrie 2009

Sa traim fara contracte!!

sau "Cum sa scapam de teroarea urangutanilor cu 0 grame de creier"

Pe 23 noiembrie seara mi-am creat blogul, pe 28 seara am ramas fara net. S-a dus naibii "the momentum" al blogului. L-am pierdut sau nici macar n-am avut vreo sansa sa-l creez.

Acum jumatate de ora mi-a revenit netul...Adica pe 21 Decembrie 2009. Daca nu eram acasa n-as fi avut nici astazi, pt ca azi a venit echipa care a recablat blocul (dupa spusele RCS-RDS, cineva a furat cablurile), echipa care face conectarea se lasa inca asteptata. Cu putina bunavointa, sau mai multa, avand in vedere ca traiesc inca in Romania, echipa cu cablurile a facut in cazul meu si treaba echipei de conectare.

Offffff! Sa traiasca RCS-RDS! Oare? Nu vreti sa stiti ce meciuri absolut lamentabile am avut cu help-desk-ul lor...Discutii absurde si tampite....Nu voiau nici macar sa-mi inregistreze sesizarea ca nu-mi functioneaza internetul, pt ca nu mai aveau alte sesizari din zona...ca sa se demonstreze ca erau furate cablurile...Am stat ore cu ei la telefon...Nu votati niciodata RCS-RDS!

Dupa multi nervi si sentimente de neputinta, mi-am jurat in barba ca din momentul asta nu voi mai trai intr-o lume a contractului (social?). Sunt obligata sa devin anarhista...Deci cu cat mai putine contracte in viata mea, cu atat mai bine...In ianuarie voi renunta si la abonamentul pt mobil...Voi ramane cu contractul de munca, contractul cu Enel, cel colectiv al blocului cu furnizorii de utilitati (caldura, ridicare gunoi menajer) si contractul de internet. In sept. 2010 raman si fara contractul de internet, ca sa nu mai fiu la dispozitia unor urangutani cu zero grame creier. Uraa! S-a nascut o noua deviza: "O viata fara contracte!"

2 comentarii:

  1. hahahha. that is funny. din tagma lucratorilor la RCS-RDS, la categoria macabro-comice, il am pe baiatul de la celalalt capat al telefonului care nu vroia in ruptul capului sa transfere abonamentul de telfonie fixa pe numele meu pentru ca are el un contract pe telefonul mobil cu bunicul decedat. a fost nevoie sa il mintim ca am dus-o pe bunica la azil dar a functionat cu succes aluzia cu trimitere la buzunar

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ar trebui adaugata expresia ta, pe care incerc s-o parafrazez, apropo de help-desk-ul RCS-RDS: "sunt de o imbecilitate paroxistica" :)

    RăspundețiȘtergere