joi, 4 februarie 2010

Servicii de Romania - studiu de caz: Diverta :P

Daca v-ati intrebat de la ce vine Diverta, nu vine de la divertisment, nici de la diverse, ci de la diversiune. :)

Am fost interogata de ce n-am mai scris in ultimul timp. Cel mai simplu raspuns: pt ca nu m-a mai exasperat (mai) nimic...

Pana in seara asta. Nu voiam decat sa cumpar niste bilete la concertul Air...

In weekend fusesem la doua Diverta, la prima nu mai ofereau, mai nou, bilete la vanzare.

La a doua nu cred c-au avut vreodata desi e in Mall Afi Palace, unde mereu fierbe de lume. In sfarsit, si-or fi facut oamenii o analiza cost-beneficiu si-au ajuns la cz. ca e mai eficient sa nu ofere servicii omogene in toate librariile lor (ma indoiesc).

In seara asta am coborat special la Unirea ca sa iau biletele. In prealabil am sunat si m-am asigurat ca mai au. Halal prudenta! Suflatul in iaurt nu mai e de muuult timp suficient. Tocmai ce-am oftat adanc, aducandu-mi aminte ce-am zarit imprimat pe o hartie la casa: "biletele se platesc numai in numerar". Desi ultima oara platisem cu cardul. N-aveam cash.

A urmat si in cazul meu o analiza cost-beneficiu. Pai daca pt 2-3 amarate de bilete platesc asemenea costuri de tranzactionare, daca pana sa pup eu intr-un final apoteotic cererea cu oferta, trebuie sa am costuri atat de mari cu cautarea ofertei (timp, energie, plus costul de oportunitate)...

Si daca la costurile astea se adauga si costurile cu comisioane bancare legate de eliberarea cash-ului de pe card...

Deci daca toate de mai sus se intampla, poate c-ar tr sa consider costurile deja facute pana acum ca si sunk costs si gata. Nu le mai recuperez, dar nici nu ma mai expun la alte pierderi. Cateodata u just have to let it go...

Deschid o lista cu furnizori de servicii din Romania care ne-au enervat si merita boicotati.

Prima pe lista:

1. Diverta

Propuneri pt pozitia numarul 2?

3 comentarii:

  1. Banca Transilvania: 1 ora de asteptat sa inchid un card, fac cererea, imi analizeaza soldul, toate bune si frumoase. Dupa 1 saptamana primesc telefon de la ei: nu putem sa va inchidem cardul pentru ca mai aveti 1.5 RON pe el...
    Am lucrat si eu intr-o banca si ce era sub 10 lei intra intr-un cont galeata si se inchidea contul, ca pana la urma e mai mare costul clientului sa vina sa-i ridice (transport si timp).
    Aici nu domnule, va rog sa va prezentati la un ghiseu sa va ridicati banii--1,5 RON!!
    Eu: nu merge sa va dau pe mail sa faceti ce vreti cu ei?
    R: Nu!
    Si pe primul loc eu as pune Carpatica Asigurari: de o luna stau cu masina lovita (la Carpatica avea RCA-ul istetul care m-a lovit)fara sa-mi dea aprobarea macar s-o bag in service.
    Intr-un final, toate actele gata, ce se intampla domnule?!
    R: nu putem sa va facem dosarul de daune pentru ca asiguratul nostru si vinovatul accidentului NU VREA sa se prezinte sa-i facem si lui poze (in conditiile in care am toate actele de la politie in care se explica clar imprejurarile si vinovatul).
    Rezolvarea: imi repar masina pe casco (f seriosi de altfel-Generali) si-i las pe ei sa-si recupereze banii de la vinovat si de la teparii la care are RCA-ul (cel mai ieftin, normal)

    RăspundețiȘtergere
  2. 2. Carpatica Asigurari

    3. Banca Transilvania

    Avem un top 3 deja :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mihaela

    Imi face placere sa ne cunoastem virtual si sper ca in curand sa ne cunoastem si la o lansare de carte sau un alt tip de eveniment pe care il gazdium in magazinele noastre.
    Sunt Flaviu de la Diverta (departamentul de PR) si doresc sa-ti multumesc pentru feedback-ul oferit prin intermediul acestui post care este de ajutor in procesele si masurile noastre de imbunatatire a serviciilor oferite de Diverta.
    Permite-mi sa iti spun care este situatia actuala a seviciilor Ticket Point. Aceste servicii de vanzare bilete sunt oferite la nivel national in majoritatea oraselor in care Diverta este prezenta, insa acestea nu pot fi prezente in toate locatiile din motive de eficienta. O lista completa a locatiilor in care sunt puncte de vanzare gasesti pe site-ul nostru, la urmatorul link www.diverta.net/p20/Bilete sau pe site-ul www.ticketpoint.ro de unde poti sa comanzi si bilete online.
    In cazul de fata serviciul de vanzare de bilete este oferit in 6 magazine din cele 11 magazine Diverta din Bucuresti. Locatia din AFI Palace Cotroceni a avut mici probleme de functionare, pentru care ne cerem scuze, insa acestea s-au remediat si in prezent se afla in perfecta stare de functionare.
    In ceea ce priveste plata cu cardul, aceasta este destul de greu de aplicat in cazul Ticket Point din cauza comisioanelor percepute de banci care depasesc procentul de profit la Ticket Point. O alternativa pentru plata cu cardul ramane achizitia biletelor online.
    Sper ca aceasta informatie sa ajute si te asteptam cu drag in magazinele Diverta.

    RăspundețiȘtergere