duminică, 14 februarie 2010

Sex fara orgasm

Restaurant - hotel Christina

Arata bine pozele dar nu m-au impresionat nici gustul, nici locul in sine. Ce sa mai: bucatarie fusion!! Of-of, mai-mai!

Bucatarul e un chef din Mauritius, Verdish Purdassee. Arata f. sic, mai ca ziceai ca e mascota locului, nu bucatarul.

Meniu:
  • antreu: creveti 3 traditii Nota: 2 din 5
  • supa de fructe de mare bouillabaise - am inteles de la un amic ca e originara din Marsilia, unde se pregateste cu peste. Era initial o mancare a saracilor, acum e aproape o delicatesa. Nota 2 din 5
  • platou de peste si fructe de mare (poza din stanga): somon, creveti, scoici, calamar, andive, orez, mazare, ceapa verde si broccoli. Nota 3 din 5
  • desert: briosa de ciocolata cu miez de ciocolata calda (vezi poza). Nota 2 din 5
  • vinuri: Sarba, Sauvignon blanc, Feteasca alba si Riesling, toate de la Crama Girboiu. Nota 2.5 din 5
Locul mi s-a parut la fel de insipid ca si mancarea: peretii albi de spital si mobilierul verde praz, alb sau roz. Nota pentru atmosfera: 2 din 5

Cz: no vibe, restaurant pt snobi

P.S. (adica later edit :) )
1. am uitat sa va povestesc ca muzica a fost incredibila, cel putin la inceput: 3-4 melodii de la Bjork. Primul loc public in care aud Bjork.
2. m-am simtit ca la nunta. Felurile de mancare veneau dupa o ora de asteptare. Daca vedeti cate feluri au fost veti ajunge la cz corecta ca am stat acolo de la 7 seara la 24:00, ca antreul a venit dupa 2h :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu