luni, 11 ianuarie 2010

Demontand chiuveta...Evrika!

Am aflat de ce-ul existentei mele demontand bateria de la chiuveta din baie. Simplu. Nu e nevoie de experiente mai profunde. Si n-a fost nevoie sa merg sa meditez in Tibet.

Desi am luat o baterie noua - Grohe, de cel putin 5 ori mai scumpa decat una obisnuita,...desi plina de sperante si vizualizand viitorul luminos al noii baterii in baia mea...totul s-a naruit in demersul sisific de a demonta bateria veche. Dramatic, nu-i asa?

Incercand si incercand, si rupandu-mi degetele si pielea de pe degete chinuindu-ma s-o demontez, m-a lovit un inteles profund. E muuult mai greu sa scapi de lucrurile, ideile, obisnuintele, prejudecatile, you name it, vechi si demontate in numarate situatii(nu si in cazul bateriei), decat sa accepti ceva mai bun, dar nou.

Ceea ce raspunde poate si la intrebarea de ce mai traim in Romania...

Trist dar cuprinzator...

P.S.: Poate va intrebati de ce m-am apucat ad-hoc sa fac pe instalatorul...e o poveste si aici, curand poate va voi face hatarul sa va delectez cu o alta istorisire din categoria "Romania".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu