luni, 23 noiembrie 2009

Raspunsul la o intrebare existentiala, "de ce n-am mai putut fara blog"? :P

Am ajuns acasa la copilul virtual...blogul meu incipient a stat singur-singurel de dimineata pana acum...de la serviciu nu am acces la editare...prin urmare toata ziua am avut senzatia ca mi-am lasat pisoiul acasa si nu se descurca singur...

Incredibil cat de repede te atasezi chiar si de un pisoi virtual...:P

Aseara v-am promis ca voi asterne o ars poetica (blogetica) de neuitat :) Mai aveti putin de asteptat, azi ma duc sa mananc o gutuie galbena :P

2 comentarii:

  1. Atasamentul declarat fata de acest blog, comparat cu cel pentru un pisoi in cazul tau, nu inseamna decat foarte multa pasiune, abia astept sa vad ce urmeaza.
    PS: gutuile se impart cu prietenii! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa fiu la inaltime. Te astept in weekend sa mancam gutui sau mancare de gutui :)

    RăspundețiȘtergere