joi, 26 noiembrie 2009

"Ars poetica (blogetica)"

Trebuie sa raspund si la intrebarea de ce mi-am facut blog...ca sa nu concluzioneze cineva ca ma fac ca ploua dupa ce-am anuntat investigatia asta de-a dreptul filosofica :P Raspuns:

-dintr-o motivatie pragmatica: vreau sa explorez potentialul blogarelii, inclusiv pe parte mai professionala, a se vedea si celalalt blog, in ideea unei afaceri viitoare online (nu vreau sa fiu ipocrita si sa maschez motivatiile pamantesti...)

-pentru comunicare si networking; mi-ar placea sa schimb idei si sa cunosc oameni interesanti

-din comoditate, va exista o referinta scrisa f. usor de consultat de catre oricine, inclusiv prieteni si cunoscuti

-ca un jurnal, din senzatia ciudata dar f. comuna ca multe lucruri frumoase care mi se intampla fade away too quickly, si daca le povestesc aici sper sa ramana mai mult timp vii

-dintr-un anumit exhibitionism, n-ar putea fi altfel...tema asta merita dezvoltata mai pe larg intr-un post separat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu